Opinió amb independència. Dissabte, 25 de novembre de 2017 08:37 h
facebook twitter RSS in.directe.cat

Estanis Alcover

Dijous, 3.3.2011. 11:55 h

Política +país -eleccions

Tenim ben a prop unes eleccions municipals, amb tot el que comporta, se suposa que per be, però sense descartar ensurts. Fins i tot el suport a la premsa local, poso per cas. I no diguem ja el futur de RàdioTelevisió de Badalona! L’aparador és ple a vessar; la botiga per anar a comprar promeses embolcallades de diferents colors -des del verd al blau, passant pel taronja i el vermell-, ja te la catifa posada i la caixa registradora engreixada.   Els polítics ens parlen per tot, pels mitjans de comunicació –els que tenen més suport i els que menys, faltaria!- pels pavellons esportius, per restaurants i bars, pels mercats i les places i les cantonades del costat de casa. Llegir-ne més


Dimecres, 22.12.2010. 11:14 h

Què fer, per Badalona?

“ Fa falta reanimar la ciutat!”- és el clam de molts badalonins. És una necessitat que es posa més clarament de manifest quan hi ha un respir de temps per qualsevol causa, perquè la lluita quotidiana per la subsistència no deixa temps per a adonar-nos d'aquesta deficiència comunitària. És sobretot els caps de setmana i en les nits on es fa més evident aquesta falta d'animació, a Badalona. Les entitats només fan la viu-viu. L'evidència es comenta en petits grups a la Rambla o al voltant d'un parc, en les tertúlies espontànies d'amics que es visiten perquè “no hi ha on sortir”. Llegir-ne més


Divendres, 17.12.2010. 15:42 h

La premsa comarcal davant la crisis: més lectors

La premsa comarcal i local (la premsa de casa) que engloba 130 editors que formen l’ Associació Catalana de Premsa Comarcal i Local (ACPC), és avalada per 2.760 llocs de treball i 87 milions d’euros d’aportació a l’economia catalana. En el context de la crisi econòmica, amb una pèrdua de gairebé el 40 per cent de publicitat dels diaris i mitjans audio-visuals, la premsa de proximitat també s’hi ha vist afectada, però amb un percentatge molt inferior: 12’5 per cent. Un aspecte interessant de la importància de la premsa de casa és la comparació de la inversió publicitària de la premsa comarcal amb la inversió total dels mitjans convencionals de Catalunya, assignant a la premsa comarcal una quota del 4,6%, i en particular amb els mitjans impresos, en el qual es determina que la premsa comarcal representa el 12,3% de la inversió publicitària en premsa diària i el 14,4% de la inversió en revistes, segons dades de l'any 2009. Llegir-ne més


Divendres, 17.12.2010. 15:10 h

I què en sabem de la L-1 a Badalona centre?

Realment haig de dir que em preocupa que ni l’alcalde ni ningú de l’Ajuntament de Badalona no ens parli del perllongament de l’L1 del metro, inclòs al Pla director d’infraestructures (PDI) 2001-2010, que té com a objectiu incrementar l’accessibilitat en transport públic dels barris situats a la part nord i oest de Badalona, que actualment no disposen de cap accés directe al sistema ferroviari. Segons les previsions del PDI, el nou tram perllongat de l’L1 tindrà una demanda de 19. Llegir-ne més


publicitat

Dijous, 25.11.2010. 15:17 h

La premsa comarcal: la premsa de casa

La premsa comarcal i local a Catalunya és un tipus de premsa molt específic, que només es dóna a Catalunya, amb capçaleres que fins i tot han arribat als 150 anys de publicació ininterrompuda. La seva principal característica és l'alta identificació amb l’entorn i amb els lectors i en dono fe, com a president de l’associació d’editors de premsa i com a compulsiu i actiu membre d’aquest sector des de que vaig complir 14 anys de vida. Diaris com El Punt, Segre o Regió 7, bisetmanaris, com El 9 Nou o l’Hora Nova, setmanaris com el 3 de Vuit, Diari de Vilanova, L’Empordà, la Veu de l’Anoia, L’Ebre, Diari de Sant Cugat, o publicacions de menys periodicitat però d’alta difusió com Revista de Badalona, Revista Cambrils o Lo Raier són una petita mostra dels membres de l’associació repartits per tot el Principat. Llegir-ne més


Estanis Alcover

Estanis Alcover logo rss

Co Founder & Advisory Partner: Mediàtic - Marketing Communications

més informació

correu Contactar amb l'autor

ELS MÉS fletxa


ARXIU fletxa







logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.