Maties Ramos

Divendres, 22.10.2010. 10:14 h

Iberia sempre truca dues vegades

Cop d’efecte d’Iberia aquesta setmana a Barcelona. Flanquejat per l’alcalde Hereu i altres autoritats, el president de la companyia va rubricar la seva reconciliació amb l’establishment polític i econòmic de la ciutat i del país. Brillant escenificació: inauguració del nou hangar de manteniment i reparació d’aeronaus, que Iberia ha construït a l’aeroport del Prat en uns terrenys cedits per AENA i amb la participació financera del Consorci de la Zona Franca. Guió calculat al mil·límetre i un as a la màniga d’Antonio Vázquez: confirmació del retorn dels vols intercontinentals d’Iberia des de Barcelona a partir de març de 2011: Miami i Sao Paulo. Llegir-ne més


Dimecres, 29.9.2010. 10:03 h

Un llibre per a @chavezcavanga (recomanacions Twitter que ajuden a pair unes eleccions)

Cristina recomana una referència bibliogràfica via Twitter des de Nova York –on assisteix a una important reunió de feina- al seu bon amic Hugo, que no passa per un dels seus millors moments. El loco Dorrego, és el títol del llibre suggerit via piulada. Intercanvi de comentaris, explicacions, debat. Fins aquí tot normal: microblogging entre dos bons amics que aprofiten les oportunitats de comunicació que els ofereixen les xarxes socials. La cosa canvia, però, si qui recomana el llibre és Cristina Fernández de Kirchner (@CFKArgentina), presidenta de la República Argentina, i qui la rep és Hugo Chavez (@chavezcavanga), polifacètic líder de la República Bolivariana de Veneçuela. Llegir-ne més


Dimecres, 15.9.2010. 11:46 h

Barcelona-Sao Paulo, al ralentí

Boeing 777 de Singapore Airlines aterrant a Barcelona Boeing 777 de Singapore Airlines aterrant a Barcelona
Nou mesos per aconseguir una autorització de la Dirección General de Aviación Civil. Aquest és el temps que Singapore Airlines ha trigat en obtenir la llum verda del Ministerio de Fomento per a operar la ruta Barcelona-Sao Paulo. Agilitat burocràtica espanyola, en diuen. Un retard que ha posat en perill no tant sols una nova connexió intercontinental des del Prat sinó la mateixa presència a Barcelona de la companyia asiàtica, que actualment vola diàriament entre la capital catalana i Singapur amb una escala tècnica a Milà. Llegir-ne més


Dijous, 2.9.2010. 11:42 h

Ryanair: el dumping low cost desembarca a l’aeroport del Prat

Ryanair celebra la desaparició de l'aerolínia Skyeurope en el fusellatge d'un dels seus avions Ryanair celebra la desaparició de l'aerolínia Skyeurope en el fusellatge d'un dels seus avions
I finalment arribà. Després d’anys de rumors i temptatives, l’aerolinea irlandesa de baix cost Ryanair ha desembarcat a l’aeroport de Barcelona. Un abordatge temut per competidors, recelat per institucions i agents econòmics de les demarcacions de Girona i Tarragona, i observat amb una calculada ambigüitat per la Generalitat. Sense dubte, no ha estat una ‘benvinguda Mr. Marshall’ com les que acostuma a rebre l’aerolínia dirigida per l’excèntric Michael O’Leary en molts dels 42 aeroports europeus on té base. Llegir-ne més


publicitat

Dilluns, 30.8.2010. 11:38 h

El perquè de tot plegat

Vaig enlairar-me per primera vegada a bord d’un avió des de l’Aeroparque de Buenos Aires quan tant sols tenia un any. Suposo que devia ser un Boeing 727 d’Aerolineas Argentinas, però per descomptat que no en recordo res. Als sis anys em vaig perdre en una guia urbana Pàmies de Barcelona d’aquelles de l’era pre-TOM-TOM, i vaig trigar hores en trobar un hipotètic camí de tornada a la Plaça de Catalunya. Tant sols un any més tard, la curiositat em portà a superar imaginàriament les trames de Cerdà; gentilesa dels mapes d’una coneguda marca de carburants. Llegir-ne més



logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.