Josep de la Casa


Dilluns, 5.4.2010. 19:01 h

Tornar a la rutina

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
valorar_carregant carregant


Comparteix







Etiquetes
      A casa, ens agrada voltar pel món quan tenim uns dies de festa. Conèixer altres cultures, altres maneres d’entendre la vida, gaudir de nous sabors i contemplar altres colors. Però sobretot, ens agrada desconnectar de la vida diària, de la feina rutinària, del company imbècil, dels caps pesats, del client a qui li fotries una puntada allà al mig. Apagar el mòbil, l’ordinador, i no llegir la premsa del país, ni del nostre, ni la del veí. L’únic que ens permetem, son les noticies de la CNN o la BBC a l’habitació de l’hotel, perquè això de veure TVCi no ho hem aconseguit a cap país del món que hem visitat.
      Quan marxes uns dies del teu país, i no llegeixes les mateixes notícies ni els mateixos articulistes, te n'adones de dues coses importants. No només és bo i saludable desconnectar de la feina, sinó que a més, és collonut desconnectar de la politització en la que vivim permanentment els catalans.

      Però com que cal tornar, no triguem en recuperar rutines tant bon punt arribem a casa. Obrim maletes, omplim rentadores, connectem l'escalfador i endollem tot el que vam desendollar en marxar. Jo, un cop tot a lloc, poso en marxa l’ordinador, obro el correu electrònic, i el navegador que em porta a la portada del directe.cat. Això he fet avui, i el primer que he llegit, m’ha provocat un somriure en ser conscient que la tornada a la rutina diaria no ha trigat gens en fer-se evident:    Per Puigcercós el tripartit 'no és una fórmula fracassada' i no descarta reeditar-lo.
 
  Em vaig fer el propòsit de parlar el mínim de política en aquest blog, però si torno de passar cinc dies pel nord d’Europa i el primer que llegeixo és això, no puc evitar somriure i dir-hi alguna cosa.

      Algú li hauria d’explicar al Joan Puigcercós que hi ha una cosa que es diu màrqueting, i si és vàlid en el món de l’empresa ho ha de ser també en política. Jo, no el conec el Puigcercós, però tenim un conegut comú, i tant ell com jo, li podríem explicar que un error de màrqueting no només pot malbaratar una correcta estratègia, pot fins i tot arribar a desequilibrar-te i perdre el nord completament, doncs les errades en màrqueting no tenen volta enrere. Què els d’ERC varen cometre una errada d’estratègia amb el segon tripartit és una evidencia, això ho sap tothom i ja està més que escrit i parlat. El que a mi em sobta, és que segueixen repetint els arguments que han provocat que les enquestes pronostiquin la més gran de les hòsties, i ningú els hi expliqui que cal renovar arguments i estratègia.
“És el màrqueting Puigcercós, és el màrqueting...”

lectures 4061 lectures comentaris 7 comentaris

publicitat

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
toni fletxa vacarisses
9 d'abril de 2010, 11.51 h

Sento estar em total desacord amb el Jaume, estem en una societat on tota la culpa és dels polítics, sempre els mateixos, la resta , els botiguers, els procuradors , els metges etc.. tots són honrats , tots són honestos, i els culpables de tot els polítics.Només demanaria a la societat , i a tu Jaume que siguis més original.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0

item
#6
JAUME fletxa TERRASSA
9 d'abril de 2010, 11.13 h

Apreciat Josep. Estic d' acord; pero lo mes gros es que al mal es general. No hi ha res pitjor que la societat civil sigui incapaç de indentificar-se amb algú per portar a terme els dificils i estrategics pasos, per tornar a Catalunya al lloc que es mareix, per la seva societat civil. Crec que he identificat al "gen" que ho ha estropellat tot.; els politics ja no aspiran a esser politics de profesió sino funcionaris del estat. La ética, el valor de discrepar del teu propi grup, al coratge de... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1

item
#5
GONGAR fletxa Ullastrell
8 d'abril de 2010, 01.08 h

NOOOO FOOOTIIS ja ha passat la setmana santa!!! collons aixo de no sortir de casa i tenir l´antena de casa espatllada, ni he vist "Marcelino Pan I Vino" ni el "Via Crucis" mol menos aquestos grillats de la politica.. i l´unic nordic que he vist ha sigut el bacalla de la meva mama..
Bromes a part molt bon article.. i aixo que havies desconectat..


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0

item
#4
Joan fletxa Girona
6 d'abril de 2010, 18.35 h

#3
Dos mandats del Saura no...serien tres!!!!!auxili!!.

Carretero?, Laporta?...l'amic Joan us va fent cami.

Un article excel.lent per cert!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0

item
#3
Marti Gimenez fletxa Barcelona
6 d'abril de 2010, 18.20 h

Només cal llegir les ultimes declaracions del Felip Puig per veure qui en sap i qui no de marqueting. El Puigcercos l'ha vessada del tot, Tripartit tres? dos mandats del Montilla i el Saura??? massa per mi!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0

item
#2
Silvia fletxa Arenys de Mar
6 d'abril de 2010, 13.00 h

m'identifico sobretot amb això del company imbècil i els caps pesats... I, per suposat, amb la patacada que et fots amb una mala estratègia... Jejeje


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0

item
#1
Pere Joan fletxa Barcelona
6 d'abril de 2010, 08.34 h

Certament, de marketing no en saben gaire, però si a més, no escolten el que diuen les bases, l'hòstia serà històrica...


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0

5 !10 !20 !tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.