Edició 2073

Edició 2073

Divendres, 29 de març del 2024

Comunicat de les Associacions de Veïns davant l’anunci d’enderroc de La Fe

Amb data d'avui la Conselleria de Sanitat ha tret a licitació l'enderroc de les instal·lacions de l'Hospital la Fe, malgrat haver-los insistit des de tots els partits de l'oposició, associacions veïnals afectades, associacions cíviques, que era una barbaritat, ja que encara que s'han sol·licitat els informes tècnics sobre l'estat dels edificis, mai se'ns han mostrat, dubtant fins i tot de la seva existència, la nostra postura és fer un informe previ de la idoneïtat de les instal·lacions per rehabilitar-les, estalviant-se així els costos d'enderroc, desmantellament i construcció d'un hospital de nova planta, sense comptar amb el tancament de l'Arnau i un mapa sanitari de bojos, on els pacients del nord han d'anar a les antípodes al sud i altres pèrdues, molt ens temem que aquesta postura només servirà per derivar pacients a la sanitat privada en detriment de la sanitat pública, elevant els costos i  baixant la qualitat dels serveis.

També creiem des de l'associació que a pocs dies d'unes eleccions, és una decisió com menys inacceptable, arbitrària i prepotent que hipoteca el govern que sigui elegit.

Per tot això des de l'Associació de Veïns de Torrefiel, Benicalap – Entrecamins, Campanar i Saïdia, exigim la derogació d'aquesta licitació i us convoquem a la Manifestació del pròxim 14 de maig a les 7:30 de la tarda, contra l'enderrocament de la Fe.

També vam sol·licitar a la F.V.V. i Cave Cova que intervinguen i realitzen totes les gestions estiguin al seu abast per evitar aquest disbarat.

Una salutació

AVV Campanar